365 dní na vrátenie tovaru - bez udania dôvodu!
Doručenie 4 € - Možnosť doručenia zadarmo nad 49 €-
Kontaktujte nás

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Keď u nás nakúpite, máte 365 dní na vrátenie celej objednávky alebo niektoré produkty za predpokladu, že obal položiek zostane neporušený a položky nebudú použité.

Vrátenie tovaru je veľmi jednoduché. Všetko, čo potrebujete, je číslo objednávky a e-mailová adresa, ktorú ste použili na vytvorenie objednávky.

Ak chcete začať, postupujte podľa tohto odkazu.

Vezmite prosím na vedomie, že...

  • Za každé vrátenie tovaru je účtovaný manipulačný poplatok. Výmeny sú od tohto poplatku oslobodené.
  • Ak vraciate objednávku, ktorá vám bola doručená expresnou službou, vrátime vám iba čiastku zodpovedajúcu štandardnému poplatku za doručenie.
  • Vrátenie peňazí prebehne rovnakou platobnou metódou, ktorá bola použitá na zaplatenie objednávky.
  • Priama výmena je možná iba pri rôznych veľkostiach rovnakého produktu. Pokiaľ chcete vymeniť jeden dizajn za iný alebo za drahší tovar, budete musieť vrátiť pôvodný tovar s požiadavkou na vrátenie peňazí a vytvoriť si novú objednávku.
  • Personalizovaný tovar nie je možné vrátiť ani vymeniť.
  • Intímne produkty, ako sú náušnice a iné piercingové šperky, ponožky a spodnú bielizeň, je možné vrátiť iba v pôvodnom, neporušenom obale.
  • Nie je možné vrátiť 2 rôzne objednávky v 1 zásielke. Našim počítačom sa to nepáči. Objednávky, ktoré vraciate, vždy zasielajte jednotlivo.

PO VYTVORENÍ VRATKY:

Zašleme vám e-mail s predplateným štítkom na vrátenie tovaru.

Vytlačte si ho a nalepte na zásielku s tovarom, ktorý vraciate. Najšetrnejšie k životnému prostrediu je znovu použiť pôvodný obal, pokiaľ je to možné.

Potom zásielku, ktorú vraciate, odneste na najbližšie výdajné miesto PACKETA a o ostatné sa postaráme my.

Sme naozaj rýchli. Veľmi rýchli. Ak si uvedomíte, že ste urobili chybu po stlačení tlačidla „kúpiť“, neváhajte a zavolajte nám. Pokúsime sa vašu objednávku zrušiť skôr, ako opustí sklad. Nemôžeme ale zaručiť, že už nebude na ceste k vám.

Bohužiaľ, náš systém nám neumožňuje pridať ani odstrániť položky z existujúcej objednávky (počítač hovorí „nie“). V tomto prípade bude najlepšie vrátiť objednávku s možnosťou refundácie a následne zadať novú objednávku.

Pravdepodobne ste to už urobili, ale musíme sa vás opýtať... skontrolovali ste aj priečinok so spamom? Nemali by tam síce naše emaily skončiť, ale už sa to stalo. Niektorí e-mailoví klienti majú aj rôzne karty pre rôzne predmety a potvrdzovací e-mail sa tam niekde môže schovať.

Ak potvrdenie nemôžete nikde nájsť a od zadania objednávky prešlo viac ako 30 minút, kontaktujte nás a pošleme vám nové potvrdenie o objednávke.

Naše modely sú niekedy obeťou vlastného úspechu a vypredajú sa. Keď sa tak stane, na stránke produktu sa zobrazí formulár, ktorý vám umožní prihlásiť sa na odber upozorňujúceho e-mailu hneď, ako bude položka späť na sklade.

Našťastie máme k dispozícii veľa krásnych dizajnov. Modely podobné vypredaným produktom nájdete v spodnej časti stránky.

Nemôžeme sa dočkať, kedy dostanete svoju objednávku a prvýkrát si produkty vyskúšate! To je práve tá radosť, pre ktorú žijeme.

Určite dostanete e-mail s odkazom na sledovanie zásielky, aby ste mohli sledovať cestu vašej objednávky. V niektorých prípadoch môže trvať niekoľko dní, kým dorazí do vašej krajiny alebo regiónu, a kým sa aktualizujú informácie o sledovaní konečného kuriéra, ale môžete si byť istí, že váš balík sa presúva.

Máme iba kanceláriu/sklad v Horsens v Dánsku. Aj keby sme sa s vami radi stretli osobne, nemôžeme vyzdvihnutie na mieste zabezpečiť. Naša prevádzka je ako dobre naolejovaný stroj a ručná manipulácia môže spôsobiť zdržania.

To je aj dôvod, prečo máme 365-dňovú politiku vrátenia produktov. Takže môžete nakupovať s pokojom na duši, že vo vysoko nepravdepodobnom prípade, keď sa vám položky nebudú páčiť, môžete ich vrátiť – bez udania dôvodu.

Áno! Na všetky naše produkty poskytujeme 2-ročnú záruku na akúkoľvek výrobnú chybu. Ak sa s nimi teda stane niečo, čo nie je spôsobené bežným opotrebovaním, nehodou alebo neúmyselným používaním, napíšte nám na info@trendhim.sk a povedzte nám, čo sa pokazilo, ako sa to stalo, a pridajte obrázok alebo video.

Úplný zoznam dostupných poskytovateľov platieb vo vašej krajine nájdete v spodnej časti tejto stránky. Všetky spôsoby platby sú uvedené v pätičke.

Nakupujete u nás ako súkromná osoba a v súčasnosti neposkytujeme služby spoločnostiam.

Ale... ak hľadáte vianočné darčeky pre celú vašu firmu a chcete nakúpiť stovky kožených ruksakov, ozvite sa. Určite niečo vymyslíme.

Najnovšie články

Najnovšie kolekcie